כיצד לבחור את ספק שירותי  ה ITAD?

בבואכם לבחור ספק שירות ITAD IT Asset Disposition-   לחברתכם לניהול ציוד IT שהגיעו לסוף דרכם, מומלץ לתת תשומת לב רבה לפרמטרים הקריטיים הבאים:

  • אבטחת מידע בדקו כיצד חברת ITAD שומרת על פרטיות המידע ואבטחת נתונים, לאורך כל תהליך הטיפול, וכיצד היא מסירה כל עקבות של נתונים ומידע מכל ציוד IT באשר הוא.
  • ניסיון וודאו כי לחברת ITAD ניסיון משמעותי באספקת שירותי ITAD. מומלץ מאוד לבקש Reference מלקוחות שונים.
  • מקסום ערך חפשו חברת ITAD מקצועית ומנוסה בהשגת תמורה גבוהה עבור ציודי ה IT שניתן למוכרם מחדש בשוק המשני. חברה המיישמת תהליך חידוש מקצועי (Refurbishment) לציוד IT, תוכל להשיג עבורכם ערך גבוה ביותר לנכסי ה- IT, דבר שיסייע, בכיסוי עלויות תהליך אבטחה והשמדת המידע.
  • שמירה על הסביבה וודאו כי חברת ה ITAD מצוידת בכל הרישיונות וההיתרים הרלוונטיים בכל הקשור להגנת הסביבה, בעלת תקני ISO מתאימים. מומלץ לשאול ולברר על דרך הטיפול והמיחזור הנעשים באתר, ועל מדיניות ניהול הפסולת.
  • שקיפות ובקרה בדקו כי חברת ה- ITAD מספקת עבורכם את מלא השקיפות הנדרשת באשר לתהליך הטיפול בציוד המיחשוב ומידע אודות כל ציוד, פריט או התקן שעובר לטיפולם, אף ברמת הסיריאל.
  • לוגיסטיקה מאובטחת חפשו ספקי ITAD המשתמשים בלוגיסטיקה מאובטחת, באמצעות כלי רכב ומשאיות סגורות ומאובטחות, תוך פיקוח באמצעות מצלמות במעגל סגור בכל תהליך הטיפול מנקודת הפריקה ועד תהליך השמדת המידע והציוד.

 

בנוסף כדאי מאוד לוודא כי חברת ה ITAD פועלת ומתעדכנת בהתאם לשינויים רגולטוריים בתחומים שונים (compliance  בתחום הפרטיות, מיחזור וכיוצ"ב).
הזהרו בבחירת חברת ספק ITAD לצורך שמירה על כל הנתונים של ארגונכם!

הדבר האחרון שאתם מעוניינים בו הוא לבחור בספק בעייתי, ובסופו של דבר לשלם עבור פגיעה במוניטין או עבור קנסות כתוצאה מתביעה.

אז כיצד תוכלו לבחור את הספק הטוב ביותר עבורכם? תחקרו, תשאלו ותבינו מהן הסכנות העומדות בפניכם בכל תהליך גריעת ציוד ה- IT  הישן וכיצד חברת הITAD תוכל לסייע במניעת סכנות אלו וביצירת יתרון כלכלי עבורכם. חפשו חברת ITAD  מנוסה בעלת ההסמכות הרלוונטיות, ששמה לה למטרה לטפל בתהליך גריעת המידע במקצועיות ובשקיפות, הפועלת לרווחיותכם ללא הפרעה לפעילות העסקית של ארגונכם.

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אנו בטוחים שנוכל לעזור לכם למצוא את השירות המתאים לכם!
השאירו פרטים ויועץ מטעמינו ישוב אליכם בהקדם
דילוג לתוכן