שירות מחיקת מידע באמצעות Blancco

חברת שורו מציעה שירות למחיקה טוטלית של כל המידע האגור בהתקני זיכרון במחשבים, כגון  דיסקים קשיחים (Hard Drive), באמצעות מערכת ה- Blancco, שהפכה לסטנדרט המוביל בתעשייה.

הפתרון תומך בכל סוגי הדיסקים הקשיחים, SATA  ו- SSD, הן של מחשבים נייחים וניידים והן בכל מגוון הדיסקים של שרתים (Servers) ו Storage.

תוכנת ה – Blancco  מאפשרת גם מחיקה טוטאלית של כל המידע בטלפונים חכמים (Smart Phone) וטאבלטים, ופועלת הן במערכות הפעלה מסוג iOS ואנדרואיד.

יתרונה הבולט של תוכנת ה- Blancco, שהינה היחידה העומדת בכל תקני האבטחה והתעשייה המקובלים (דוגמת ISO 27001 and ISO 27040, NSA, HMG/ CESG, NIST, BSI and DoD), ואשר מקובלת על עשרות ארגונים וסוכנויות ממשלתיות ברחבי העולם, וביניהם:

U.S. Department of Defense (Standard 5220.22-M)

FTC FACT Act 06/05
Health Insurance Portability & Accounting Act of 96 04/05
The Defence INFOSEC Product Co-Operation Group of the UK

BSI – Federal Office for Information Security (Germany)

National Cyber Security Centre (NCSC) – (UK)

Sarbanes-Oxley (US)
Environmental Protection Agency (EPA) Regulations

Central Information Systems Security Division (France)

חברת Blancco היא החברה המובילה מעל ל 20 שנה בתחום פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למחיקת מידע טוטאלי בכל סוג של ציוד IT וטלפונים והפכה לשם דבר בענף.

תוכנת ה- Blancco מאפשרת תיעוד פרטני לכל מוצר והתקן זיכרון שעובר מחיקה, ומהווה הוכחה מתועדת להשמדה ומחיקת המידע, גושפנקה לעמידה בתנאי איכות וברגולציה המחמירה בתחום הגנת המידע ברחבי העולם.

חברת שורו מספקת את פתרונות המחיקה של Blancco הן באתר שורו והן באתר לקוח, לפי דרישת הלקוח, ובהתאם למדיניות אבטחת המידע של הארגון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם:

רגע לפני
שאתם
עוזבים...
אנו בטוחים שנוכל לעזור לכם למצוא את השירות המתאים לכם!
השאירו פרטים ויועץ מטעמינו ישוב אליכם בהקדם
דילוג לתוכן